Saturday, April 04, 2020

Korona Günleri

Merhabalar

Bugün 4 Nisan 2020 cumartesi, saat 15:00 Ankara Bilkent evdeyim.

Home office kurdum, odama kapandım, internette sosyal medya dolaşıyorum, facebook, linkedin, tweeter, academia, gmail, canım makale yazmak istemiyor. Ne yazabilirim, ki?

sabah internet gazetelerini okudum. youtube standup show'lar izledim

Metropolitan operada Georges Bizet'in "inci avciları "operası var, muhteşem bir eser akşam tümünü izlemeye niyetliyim

netflix filmleri iyi oluyor, iki saat kaptırıp gidiyorsun,
migros sanal marketten dün sipariş yaptık, yarın sabah eve getirecekler,

çocuklar ile whatsApp yazışma yaptık, büyük burda yakınımda, küçük Berlin'de ama sanki her ikisi de aynı mesafede imiş gibiler, aynı whatsapp gurubunda mesaj alıp veriyoruz

yakınlarımızda covid19 belirmeye başladı, Bilkent-2 de f1 apartman görevlisin ailesinde tesbit edilmiş , çocuklar hastanede, anne baba evde, ev dezenfekte edilmiş, karantinaya alınmış

bilkent-3 bakkalının çırağında covid19 tesbit edilmiş, kimse ordan alışveriş yapmıyor

kapı önüne bile çıkmıyoruz

çorba kaynatıp içiyoruz, biraz da sebze ve bakliyat, ben zaten et yemiyorum

migros sanal marketten gelen yiyecekler arka mutfak balkonunda 24-saat bekliyor, sonra hepsi yıkanıyor, dolaba alınıyor

dışarı çıktıysak, ayakkabı ve elbiseler yıkanıyor,

korona günleri sürüyor, slm



No comments: