Tuesday, February 02, 2010

NGO Working Group in ODTU Alumni



Degerli Arkadaslarim

Geçtiğimiz Cumartesi nerdeyse tamgün ODTUMD Vişnelikte idim. Önce Eymir salonunda Proje Yönetimi Derneğinin düzenlediği 1100-1300 arası Müzakere Yönetimi (satınalma- satış) eğitimi, sonra saat 1300-1600 arası CHP MilletVekili Kemal Kılıçdaroğlu söyleşisi, sonra 1600 STK toplantısı. STK toplantısı sonrasında aklımda kalanlar sadece benimle ilgili olan son 10 dakikada konuştuğumuz Amasra Bartın yeni termik santral yatırımı konusu- MMO'nun ÇED sürecinde mudahil olmasi için MMO Ankara YK yeni üyesi olarak her türlü çabayi göstereceğimden emin olabilirsiniz. Aslında en çok ODTÜ U3 amfisinde AkBank Genel Müdürü ile yapılan söyleşiyi konustuk- Ama benim tavsiyem bu konuyu artık kapatmak- U3 ODTUye aittir. Ögrenci ve akademisyenlerin ortamıdır. Mezunların orda toplantı düzenlemeleri hele hele politik eğilimlerin çabucak seslendirilebileceği ortamları oluşturmaları tatsız sonuçlar ortaya çıkarabilir. U3 toplantıları eğer devam edecekse kültür insanlarını davet etmek, moderatörün gereksiz uzun konusmalarını engellemek gerek- diye düşünüyorum. Politika- finans- işhayatında basarılı mezunların konusmalari/ soylesileri ODTUMD ye alınmalı- diye düşünüyorum.

Daha sonra 1700-1900 arası Tuba ve eşi için Bar56'da düzenlenen Evlilik partisi- Hoş bir yemek oldu- Biz evlilik üstüne konuşurken Tuba ve yakışıklı eşi kimbilir neler düşündüler?- Söylediklerimizden ne kadarını kafalarının bir kenarına yazdılar?- Ne kadarını uygulayacaklar?- Bundan 40 sene sonra acaba neler diyecekler?- Sıra bana gelince anlattığım, benim 1976da genç bir yeni evli mühendis olarak Fabrikanın yaşlı Tahmil-Tahliye Foreman'inden aldığım uyarıyı dinleyeceklermi?? Beraber yaşama başlarken evde iş bölümü yapacaklarmı?? Onlara sağlıklı, çok çocuklu, mutlu, uzun bir beraberlik diliyorum- Bizim gibi "keşke" leri umarım daha az söylerler. Keşke bizim/ benim için de yillar once boyle bir yemek düzenlenseydi, nelere dikkat etmemiz söylenseydi- dedim kendi kendime- Çok hoş akıllıca tavsiyeler söylendi. Benim 35 senelik evlilik sürem sonrası hala bu konuda öğreneceğim- dikkat edeceğim- konular varmış- dedim kendi kendime- Umarım STK üyesi diğer arkadaşlarımda aynı şeyleri düşünüyorlardır

Bir evlilik daha olsa da benzer bir yemekli Bar56 toplantısı yapsak- yada evlilik şart değil arada bir başka güzel bir vesile bulsak- 1600 toplantısını saat 1700 de herhangi bir güzel bir vesile ile (PhD yapan, çocuğu olan, terfi eden Vs) Bar56ya taşısak mı?- dersiniz- Bunları söz uçar yazı kalır- diye düşünerek Pazartesi sabahı yazdım bir kenarda dursun - Yorum eklerseniz memnun olurum.

Selamlar saygılar

--
Haluk Direskeneli, Ankara based Energy Analyst

No comments: